Förskolan Stormhatten vann kvalitetspriset – Grattis!

Igår eftermiddag delades Stockholms stads kvalitetspris ut i Blå Hallen under stor pompa och ståt. I förskoleklassen tog förskolan Stormhatten i Tensta hem segern. Det är ett stort och viktigt erkännande av det fantastiska kvalitetsarbete som pågår på Stormhatten som också firade 40-årsjubileum under hösten. Ett stort och varmt GRATTIS till Karin Danielsson och alla hennes medarbetare.

Från Spånga-Tensta deltog också Fristad äldreboende i Bromsten. Deras fantastiska verksamhet lyckades inte knipa en seger den här gången, men redan igår kväll kunde vi som var med höra att de inte ger upp utan tänker försöka igen. Och det var precis så som Stormhatten gjorde, de var med och tävlade förra året, fortsatte utvecklingsarbetet och vann året därpå. Ett stort tack till all personal både på Stormhatten och på Fristad för att ni så aktivt arbetar systematiskt för att utveckla kvaliteten i stadsdelens verksamheter.

0 Responses to “Förskolan Stormhatten vann kvalitetspriset – Grattis!”



  1. Kommentera

Kommentera

Välkommen till bloggen!

Varmt välkommen till min blogg. Har kommer jag att skriva om aktuella frågor som jag ställs inför i mitt politiska arbete. Jag kommer bland annat att berätta om mitt arbete i Spånga-Tensta Stadsdelsnämnd. Jag vill gärna läsa dina synpunkter och föra ett samtal. Välkommen! Ann-Katrin Åslund

