Premiär för min blogg!

ballongerHjärtligt välkommen till min blogg! Idag tar jag steget ut i den okända bloggvärlden. Här vill jag berätta om aktuella händelser och vilka frågor som just nu är på dagordningen i mitt politiska arbete. Det blir en mix av lokala frågor i Spånga och Tensta, om vad sådant som händer i Stockholms stad i stort. En och annan personlig reflektion tänker jag också bjuda på.

Hör gärna av dig till mig med frågor, funderingar och idéer. Jag vill gärna veta vad du tycker om olika frågor.

Bästa hälsningar

Ann-Katrin Åslund, nybliven bloggare

3 Responses to “Premiär för min blogg!”


  1. 1 Erik 11 maj 2009 kl. 16:16

    Då får man gratulera. Stort grattis!
    Erik

  2. 2 Lotta 12 maj 2009 kl. 12:56

    Bra! Jag tycker du ska skriva ett inlägg om hur det är att ha vuxit upp i Sånga, vad som har förändrats osv.
    Lotta

  3. 3 Martin Ängeby, Fp Kista 29 maj 2009 kl. 11:10

    Stort grattis till att du blivit med blogg som verkligen ser lovande ut!


Kommentera

Välkommen till bloggen!

Varmt välkommen till min blogg. Har kommer jag att skriva om aktuella frågor som jag ställs inför i mitt politiska arbete. Jag kommer bland annat att berätta om mitt arbete i Spånga-Tensta Stadsdelsnämnd. Jag vill gärna läsa dina synpunkter och föra ett samtal. Välkommen! Ann-Katrin Åslund

